Blogger Yazı Editörünüzü Güncelleyin





Gün geçtikçe hızla büyüyen blogger dünyası her geçen gün değişmeye devam ediyor. Kullanıcılarının istekleri doğrultusunda yenilikleri bünyesine katan blogger son olarakta "devamını oku" eklentisini hizmete geçirmişti. Bu gelişme üzerine Blogger Draft yazı editörünü  güncelleme yaparak blogger.com dan kullanılmasına olanak sundu.

Sizde güncel yazı editörünü kullanmak istiyorsanız yapmanız gereken;
Kumanda Paneli--> Ayarlar-->
 Sekmesine gelerek alt tarafta bulunan
Genel Ayarlar-->Yayın düzenleyicisi seçin; Güncellenmiş düzenleyici
şeklinde ayaralamak...












Lütfen Alıntı yaparken kaynak gösterin....

8 yorum:

Fikrin Ne? on 27 Ekim 2009 08:18 dedi ki...

mukemmelsın kardesım harıkasın kullandım ama eskı alıskanlıklarımdan vazgecemedım yıne eskı edıtore dondum

Fikrin Ne? on 27 Ekim 2009 08:19 dedi ki...

ya aklıma gelmısken bensenın benzer yazılar eklentısını kullanıyorum hanısen yapmıssınya yanına resımler gıfler koymussun onu nasıl yaparız bırde adını bagısla barı:):)

hadipaylas on 27 Ekim 2009 08:47 dedi ki...

Adım taner tanışmak biraz geç oldu galiba.. Geçen seninle yapılan bir ropartajı okudum. Aslında seni o kadarıyla tanıdım. Bir yorum yapayım dedim ama sayfa hatalı olduğundan bir türlü gönderemedim yorumu. Neyse eklentiyi bir yazıda verecektim ama iyi çalışmıyor diye vermedim. Biraz düzenlemem gerekiyor. Düzenleyip sana haber veririm :)) Kolay gelsin sana..

Fikrin Ne? on 27 Ekim 2009 12:07 dedi ki...

tesekkur ederım kardesım en ıyı takıpcın benım heee :):)

tKi on 23 Nisan 2011 06:40 dedi ki...

blogger saglam blok harbiden

aşk, hilal mertkan on 23 Mayıs 2011 15:26 dedi ki...

hilal mertkan büyük aşk gerçek sevgi...

http://www.youtube.com/watch?v=leee0F0GxBc

youtube,izlesene,video,video izle,film izle

vitrin mankeni on 19 Şubat 2013 02:29 dedi ki...

Teşekkürler güzel bilgi :)

armut koltuk on 19 Şubat 2013 02:30 dedi ki...

Bu editörlerin iyisini nasıl seçicez arkadaşlar :)

Yorum Gönder