Rss Feed İconları


Seçmekte zorluk çekeceğiniz birbirinden güzel rss feed simgeleri...


Psdbox.pl

Smashing Magazine


3D Cartoon Icons Pack

FreeIconsDownload I


FreeIconsDownload II


FreshIcon

Grunge RSS Banners


Viki Social Bookmark Iconset

17 Multicolor RSS Icon

Hat RSS Icon

Pixelvalve RSS Icon

Blogeeks RSS Icon

BarteeX RSS Icon

IconTexto

BrokerScience Real Estate RSS Icons

Katrin Wegmann

Skingcito RSS News

DrinkRSS

RSSIcons.ru

Smashy The Alien Icon Set

Photoshopstar Simple Subscribe Badge


Design Freak


habrahabr.ru

9 yorum:

Adsız dedi ki...

o kişiliksiz dedigin kişi varya o benim sen gelip bana insan gibi söyledinmi ne biliyim kardel bak benden alıntı yapmısın sitenin bir yerinde bir linkim olsun diye ?
cevap veriyim hayır: direk kişiliksiz diye konuya dalmısın ki bir konuya senin linkini vermiştim vede yakında senden bir logo isteyip koyacaktım ama o konudaki linkini sildim ve logoda koymayı düşünmüyorum bu tavvrından dolayı...
sana kolay gelsin merak etme bir daha senden bişey almam ....

hadipaylas on 6 Haziran 2009 00:03 dedi ki...

ben sana daha önce kaynak göstemeni söylemiştim fakat bir yazı hariç diğerlerinde bırak kaynak göstermeyi resimler üzerindeki blog ismini bile karalıyorsun :) sonrada benim dediğimden alınıyorsun. Haklı olmama rağmen öyle bir cümle kurduğum için özrü dilerim.

Adsız dedi ki...

mail adresini verirmisiniz oırdan konusalım

hadipaylas on 6 Haziran 2009 23:26 dedi ki...

hadipalaslimblog@gmail.com mail adresim konuşalım

Adsız dedi ki...

mail yoladım gelmedimi

hadipaylas on 9 Haziran 2009 01:17 dedi ki...

maalesef daha bişey görmedim.

Adsız dedi ki...

msn yokmu ordan konusalım

hadipaylas on 9 Haziran 2009 06:21 dedi ki...

msn adresini mail at konuşalım.

Adsız dedi ki...

mailim gitmiyor ki

Yorum Gönder