Etiket Widgetinin Sayısını Kaldırma



Etiket widgetinin yanında o etikete sahip yazıların sayısı görünür. Bazen bu can sıkabiliyor. İşte buna küçük çözüm. Yapmamız gereken
-->Yerleşim---> html düzenle---> Widget Şablonunu Genişlet dedikten sonra aşağıdaki kodda gösterilen renkli kısımı bulup siliyoruz. İşte bu kadar...
<b:widget id='Label1' locked='false' title='Etiketler' type='Label'>
<b:includable id='main'>
<b:if cond='data:title'>
<h2><data:title/></h2>
</b:if>
<div class='widget-content'>
<ul>
<b:loop values='data:labels' var='label'>
<li>
<b:if cond='data:blog.url == data:label.url'>
<span expr:dir='data:blog.languageDirection'><data:label.name/></span>
<b:else/>
<a expr:dir='data:blog.languageDirection' expr:href='data:label.url'><data:label.name/></a>
</b:if>
<span dir='ltr'>(<data:label.count/>)</span>
</li>
</b:loop>
</ul>

<b:include name='quickedit'/>
</div>
</b:includable>
</b:widget>

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba, blogunuzu yeni izlemeye başladım. Çok güzel.
Benim etiketler üzerine bir sorum olacak.
Ben etiketlerin, görünümünü ve çalışmasını aynı arşiv deki gibi yapmak istiyorum. Yani, sidebardaki etiketlerden birini tıklayınca onun altına o etiketlere ait kayıtlar altalta listelenecek. sanırım toggle deniyor, küçük bir ok yatay veya düşey duruyor. Browser mantığı. Genellikle etiketleri yer problemi olanlar drop-down yapmışlar benim isteğim bu değil. İyi çalışamalar

Yorum Gönder